Школа подстиче и негује партнерски однос са родитељима, односно старатељима ученика, заснован на принципима међусобног разумевања, поштовања и поверења.
Програмом сарадње са породицом, школа дефинише области, садржај и облике сарадње са родитељима, односно старатељима деце и ученика, који обухватају детаљно информисање, саветовање, укључивање у наставне, и остале активности школе и консултовање у доношењу одлука око безбедносних, наставних, организационих и финансијских питања, с циљем унапређивања квалитета образовања и васпитања, као и обезбеђивања свеобухватности и трајности васпитно-образовних утицаја.
Програм сарадње са породицом обухвата и организацију отвореног дана школе сваког месеца, када родитељи, односно старатељи могу да присуствују образовно-васпитном раду.
За отворени дан школе када родитељи/ старатељи могу да присуствују образовно-васпитном раду наставника одређују се сви радни дани у недељи, по следећем распореду:
Понедељак | 26.9.2022. |
---|---|
Уторак | 25.10.2022. |
Среда | 30.11.2022. |
Четвртак | 22.12.2022. |
Петак | 24.2.2023. |
Понедељак | 27.3.2023. |
Уторак | 25.4.2023. |
Среда | 31.5.2023. |
Родитељ/старатељ може присуствовати само образовно-васпитном раду учитеља, односно предметних наставника, где његово дете похађа наставу.
Потребно је да, најкасније три дана пре термина, родитељ/старатељ обавести одељењског старешину да жели да присуствује неком часу који је по распореду тог дана.
На часу може бити присутно, највише 3 родитеља/старатеља по наставном предмету.
Родитељи/старатељи треба да дођу у школу најкасније пет минута пре почетка часа и јаве се дежурном лицу на улазу који ће их упутити у одговарајући кабинет или учионицу.
За време присуства, родитељ не сме користити мобилни телефон и реметити образовно-васпитни рад наставника (упадањем у реч, сугестијама, галамом …)
Ради праћења успешности програма сарадње са породицом, школа, на крају сваког полугодишта, организује анкетирање родитеља, односно старатеља, у погледу њиховог задовољства програмом сарадње са породицом и у погледу њихових сугестија за наредно полугодиште.
Мишљење родитеља, односно старатеља, добијено као резултат анкетирања, узима се у обзир у поступку вредновања квалитета рада школе.