Применом библиотерапије при обради народне басне Гавран и лисица, ученици првог разреда су заинтересовано слушали читање басне, а нарочито су показали интересовање приликом анализе и разговора након читања при чему су активно учествовали.
На првој радионици, након изражајног читања басне, разговарали смо о садржају ове приче, поступцима гаврана и лисице и покушали да изведемо њихове особине.
Ученици су дошли до мишљења да је лисица мудра, лукава и лења, а гавран наиван, неинтелигентан и брзоплет. Затим су покушали да се ставе у њихову улогу, поистовећујући се са њима и долазили до различитих решења како би они одреаговали у тој ситуацији.
На другој радионици смо сагледали басну из више углова како бисмо дошли до различитих решења решавања проблема, и притом изводили поруке.
Након тога су ђаци су илустровали дело.
Учитељице Гроздана Димовић, Ружица Голубовић и библиотекарка Катица Јанковић
„Највише ми се свидело кад лисица укралагаврану сир и кад је гавран почео да пева. Ова басна нас учи да не треба веровати свима.“
Лана Калавер 1/2